Lakierowe poniedziałki - Essie To Buy Or Not To Buy

Hej :)

Przed Wami drugi post z serii Lakierowe poniedziałki z Good to try ! Dziś recenzja będzie zwięzła, ponieważ jak wspomniałam na naszym fanpage'u świętujemy dziś nasze urodziny :) Ostatnio zrobiłam zakupy w sklepie Kosmetyki z Ameryki, które możecie zobaczyć tutaj. 



O lakierach Essie pisałyśmy już kilka razy i ten właściwie nie różni się niczym poza trudniejszym zmywaniem spowodowanym lekkim, fioletowym shimmerem widocznym na zdjęciu. Kolor jest prześliczny, pastelowy. Dużo bardziej podoba mi się To buy o not to buy niż Essie Super Bossa Nova, o której też już pisałam :)


Właściwie tego fioletowego shimmerka na paznokciu nie widać, dlatego uważam, że jest zbędny, bo jedyne co robi to utrudnia zmywanie.



Jak każdy Essie, aplikuje się go wyjątkowo łatwo dzięki szerokiemu pędzelkowi, który uwielbiam. Konsystencja idealna, dzięki czemu nie pomalujemy sobie skórek :) Ku miłemu zaskoczeniu nie pojawiły się też bąbelki, których nie znoszę. Już raz zmagałam się z nimi przy Super Bosa Novej i bardzo mnie to irytowało. 


Dla pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Myślę, że się ze mną zgodzicie jak zobaczycie wygląd moich paznokci po nałożeniu pierwszej warstwy. Nie toleruję prześwitów, więc warstwa nr 2 była niezbędna :)

Jedna warstwa

Jeśli chodzi o połysk to jest bardzo przyzwoity. Nie używałam nabłyszczacza i myślę, że wcale nie jest to potrzebne. Schnięcie także bardzo pozytywne i tutaj nie różni się w stosunku do innych Essie. Obie warstwy były suche już po 3 minutach.

Dwie warstwy




Jak wiecie Essie to dość kosztowne lakiery- ich cena w SuperPharm to 34.99 zł, a w promocji lub w sklepach internetowych możemy je dostać za około 17-19 zł. W sklepie Kosmetyki z Ameryki kupiłam je w cenie 11.99 zł, czyli ponad 50% taniej niż w drogerii. Właściwie jeśli Essie kosztuje niecałe 12 zł to nie widzę potrzeby kupowania innych lakierów. Problem jest tylko jeden- w sklepie Kosmetyki z Ameryki dostępne jest jedynie kilkanaście kolorów, więc nie znajdziemy tam każdego, który nam się podoba. Poza To buy or not to byt kupiłam Crewed Interest oraz Ole Caliente. 

Podsumowanie:

  • kolor +
  • schnięcie +
  • konsystencja +
  • pędzelek +
  • cena + 
  • trwałość +
  • ilość warstw 2
  • dostępność -
  • połysk +


     
P.S. Właśnie wylosowałyśmy zwycięzcę naszego rozdania ! Kto nim/nią jest dowiecie się już jutro, dlatego zaglądajcie ! 




20 komentarzy:

  1. Szybko schnie i nawet przy jednej warstwie wygląda w miarę ok. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor. Fajnie, że ma szeroki pędzelek, bo to zdecydowanie ułatwia aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam w swojej kolekcji rozbielonej lawedny i to bląd

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię prześwitów. Ale ogólnie ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolor :) Essiaki zdecydowanie są warte swojej ceny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawdę to oryginalny pomysł z tymi 'lakierowymi poniedziałkami' :) bardzo fajny!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor do mnie nie przemawia ale czas schnięcia jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kolory, sa idealne na codzień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny. (:
    __________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolorek, masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka dni temu weszłam na stronę tego sklepu żeby sprawdzić jakie kolory lakierów Essie posiadają i powiem szczerze że spodziewałam się większego wyboru...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest ich dużo, to fakt, ale na pewno wiele osób szuka właśnie tych kolorów i ich cena jest zbawieniem ;] Dziś wprowadzili także OPI :)

      Usuń
  12. kolor jest prześliczny, Twoje paznokcie również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolorek! Mam coś podobnego z Essence. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny ten kolor:) to buy or not to buy? oczywiscie ze to buy!

    OdpowiedzUsuń
  15. ile ci przychodziła paczka z tej strony kosmetykizameryki, bo ja czekam już 10 dni ??? prosze odpowiedz to dla mnie ważne !!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze i sugestie!
Zapraszamy ponownie i zachęcamy do obserwowania :)

Copyright © 2016 Good to try! , Blogger