Ulubieńcy - wiosenna mięta

Zapraszam Was na post, który rozpoczyna całą nową serię.  


Muszę jednak zaznaczyć, że nie jest to tak dobrze wszystkim znana seria o ulubionych kosmetykach w danym miesiącu. Nasi Ulubieńcy to szeroko pojęty dział. Będziecie mogli przeczytać w nim o utworach muzycznych, kolorach, książkach, zapachach, filmach, restauracjach, które uznałyśmy za najlepsze danego miesiąca.;) Mamy gorącą nadzieję, że takie posty przypadną Wam do gustu.

Dzisiejszy post dotyczyć będzie koloru. Mojego ulubionego od początku wiosny, a tak właściwie od zeszłego lata - mięty! Kolor ten napawa mnie pozytywną energią. Jest świeży i lekki. Łatwo możemy wkomponować go w codzienny ubiór. 


Gdy połączymy go z beżem stworzymy klasyczną, ale nie nudną stylizację. Dla bardziej energetycznego looku możemy połączyć go z fioletem czy cyklamenem. Takie zestawienie będzie strzałem w dziesiątkę.

Mam kilka rzeczy w tym kolorze lecz wciąż uważam, że za mało i gdy tylko nadarza się okazja kupuję jakąś drobnostkę;). Mogę śmiało powiedzieć, że mam bzika na tym kolorze, a szczerze mówiąc zupełnie mi to nie przeszkadza;).



Postanowiłam także zmienić coś w swoim pokoju. Dlatego też przemaluję kilka drewnianych szkatułek na miętowo:) Możecie spodziewać się zdjęć co z tego wyszło!

A Wy lubicie ten kolor? Koniecznie dajce mi znać;)
Czekam też na odpowiedź czy podoba Wam się taka seria na naszym blogu!!

Pozdrawiam!!


17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo długo go szukałam, jakoś nie miałam szczęścia. Ale teraz już noszę go praktycznie codziennie;)

      Usuń
  2. Jak tu ładnie miętowo ;) podoba mi się koszula...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu miętowo ;) świetnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Those colors and shoes are amazing. That's like my favourite color! (aqua/seafaomy green etc) Thank goodness for google translate :p Although I have many friend who are polish here in Australia and they do try teach me a few words now and then :p
    Your blog is beautiful! I will continue reading it :)) xx

    http://misstephaniechen.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam miętowe dodatki :D lakier niestety mi sie już skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy. (:
    Bardzo lubię ten kolor. (:


    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piękne i miętowe :) Bardzo mi się podoba szczególnie lakier, zegarek i torebka :). U mnie dzisiaj też ulubieńcy ale tylko kosmetyczni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love your pics!!check out mine too.xoxo

    http://scream-your-mind.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię miętę, muszę wreszcie taki lakier sobie sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo iż mięta wraca co roku latem do łask, to jeszcze mi się nie znudziła i nadal lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mam ani jednej miętowej rzeczy;) Bardzo ładnie pasuje lakier do ocienia Twojej skóry!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze i sugestie!
Zapraszamy ponownie i zachęcamy do obserwowania :)

Copyright © 2016 Good to try! , Blogger