Weekendowa pielęgnacja włosów



Kiedy nadchodzi weekend staram się zawsze wygospodarować około 2 godzin na nałożenie odżywczej maski na włosy. Moim celem jest pobudzenie włosów do porostu zarówno tzw. „baby hair”- czyli nowych cebulek włosów jak i po długości.

Włosy mam dość długie, sięgają mi za łopatki, ale są dość słabe, mocno wypadają oraz stały się cienkie. Kiedyś moje włosy były bardzo gęste, niestety zaszkodziło im bardzo farbowanie przy użyciu farby z amoniakiem. Więcej takiego błędu nie popełnię!!!

Teraz wciąż farbuję włosy, ale używam farb nie zawierających tej paskudnej substancji.  Jednocześnie cały czas staram się dbać o kondycję moich włosów.  Czytam bloga Anwen – www.anwen.pl , w którym znaleźć możemy wiele pomocnych informacji jak dbać o nasze włosy.

Na tym właśnie blogu znalazłam przepis jak wzbogacić zwykłą, drogeryjną maskę. Trochę zmodyfikowałam go do swoich potrzeb. Czuję się w obowiązku od razu zaznaczyć, że jest tego naprawdę dużo, ale ja widzę efekty!!

 
Czego będziemy potrzebować: 

- łyżeczkę miodu
- ½ łyżeczki oliwy z oliwek
- ½ łyżeczki skrobi ziemniaczanej
- ½ łyżeczki olejku rycynowego
- ½ łyżeczki soku z cytryny
- kilka kropel nafty kosmetycznej
- 2 kapsułki witaminy A+E
- 2 łyżki maski do włosów – ja używam maski Mila ( którą bliżej przedstawiała wcześniej Ania)
- Dodatkowo dodaję 1 łyżkę maski Biovax intensywnie regenerującej do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. 

Wszystko mieszam ze sobą i nakładam wcierając w skalp. Taki masaż to dla naszej głowy dodatkowa przyjemność. Na wysmarowane włosy nakładam czepek oraz owijam je ciepłym ręcznikiem.  

 
Maskę trzymam przez około 2 godziny. Jak dla mnie to idealna długość.  Dzięki temu mimo częstego mycia włosów w tygodniu czuję, że ta maska wciąż na nie działa oraz czuję jej przyjemny zapach. Oczywiście można trzymać ją krócej, wszystko zależne jest od ilości czasu jaki możecie poświęcić swoim włosom. 

Życzę wam powodzenia i cierpliwości ;)


3 komentarze:

  1. A ja zdecydowanie bardziej od Biovax'a wolę maskę Alterra granat i aloes. Włosy są po niej bardzo miękkie, a jej zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę Biovax używam ze względu na wypadające włosy. Jak tylko mi się skończy wypróbuję te z Alterry;) mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsunęłaś mi pomysł żeby do maski dodać kilka kropel olejku arganowego ;) ciekawe jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze i sugestie!
Zapraszamy ponownie i zachęcamy do obserwowania :)

Copyright © 2016 Good to try! , Blogger